[Mplayer-felhasznalok] [bug] fbdev veszekszik a ppvel

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Jan 8 00:05:20 CET 2003

Hi,

> Hát "Ha keletkezett coredump, akkor lásd a következõ bekezdést,
> máskülönben hagyd ki." miatt kihagytam.

hmm.
megneztem, es telleg. szra a magyar dox. mondjuk ez nem ujdonsag.
az angolba en anno kicsit egesz mast irtam...

hmm. a vicc hogy most az angolban is szraul van. qrvajo.
megolom a doxmaintainereket... ahelyett hogy wtfm-elnenek meg azt
is elqrjak ami jo volt...

> 0x4044a1b7 <memcpy+39>:	repz movsl %ds:(%esi),%es:(%edi)

> (gdb) printf "edi=%08lX\n",$edi
> edi=A220C200
> (gdb) printf "esi=%08lX\n",$esi
> esi=41549008

a baj inkabb az hogy edi erteke hulyeseg...

csak fbdev-el szall el? mas -vo driverrel nem?

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu