[Mplayer-felhasznalok] g400 tvout

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Jan 6 23:32:52 CET 2003

Hi,

> Na most elkezdtem játszogatni vele 1 kicsit. Igaz most a g400 van.
> szóval xmga outputtal a video output cpu usage 10%, x11-gyel 25%,
> fbdev-vel 10%, ha -vop scale=720:-2. vop nélkül az xmga 0%, a x11 meg
> 11%. Szóval én lenni belezavarodva.

nemcsoda.
jobban jarsz, ha a VC+VO osszegeket hasonlitgatod ossze. sot megjobb ha
top-al nezed. legalabbis, amig nem tudod, hogy a VO, VC pontosna mit takar
(ez ui. a kivalasztott codec, filterek, vo driver esezek parametereinek
fuggvenyeben valtozo). elegge elmodosodtt hatar van codec-filter-vo kozott,
egymasba nyulkalnak, ezeket nem lehet fuggetlenul merni.
ill. lehet de akkor nem azt mered amit effektive tud optimokkal.

arrol nem is ebszelve hogy -vo x11 eseten van meg egy cpu zabalo teneyzod:
az X server. ezt az mplayer nem tudja merni. a top igen.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu