[Mplayer-felhasznalok] g400 tvout

Gemes Tibor tib at i-trade.hu
Mon Jan 6 21:44:55 CET 2003

Beállítom a matroxtv scripttel valamelyik felbontást, majd indítom
mplayert, ahol a screenw -t és screenh-t beállítom a matroxtv-n megadott
értékeknek, és mégis egy kicsit kilátszik a konzol a kép alól. Ok,
mondjuk kiüríhetem a konzolt, hogy ne látszódjék semmi, de normális
dolog ez? Le lehet erről lebeszélni?

Igaz az, hogy ha ki akarom használni a g400-ban azt, hogy az első CRTC
-t át lehet irányítani a 2. fejre, akkor azzal azt nyerem, hogy van
hardveres gyorsítás, és azt veszítem, hogy nincs független tv kimenet?

Tib