[Mplayer-felhasznalok] tnt2-n szaggat

l4mer|E scrow at lamer.hu
Mon Jan 6 01:19:06 CET 2003

On Sun, Jan 05, 2003 at 11:19:56PM +0100, Arpi wrote:
> Hi,
>
> megprobalhatnad divx5linux-al + mplayernek -dr kapcsolo
> nagyon lowend gepeke neha jobb mint ffdivx
> legalabbis low bitrate divxekkel. high bitratenak ffdivx jobb

igen, olvastam a doksiban is :-) (nehanyan azert olvassak neha :-)
es ki is probaltam, de nem lett jobb. -hardfarmedroppal nem eset szet a
kep mint ffdivx + hardframedropal es szinkronban maradt a kep es a hang,
cserebe viszont csak ket masodpercenkent kaptam egy framet :-)
probalkoztam sws-el es masokkal is, de nem volt eszreveheto valltozas.

mind1, ez mar igy is csucs!

--
csa'
l4mer|E