[Mplayer-felhasznalok] tnt2-n szaggat

{asm} tf198 at hszk.bme.hu
Fri Jan 3 20:56:41 CET 2003

> Van egy problemam is (amit google-al nem sikerult megoldani): a divx
> lejaccas szepen megy egeszen a 37. percig, utana elkezd szaggatni.

Nalam olyasmi volt TNT2-vel, hogy menet kozben egyszercsak elkezd szaggatni,
de ha lepause-olom, majd folytatom lejatszast, akkor ismet jo egy darabig.
Szoval nincs konkret idoponthoz kotve akadas kezdete...

Mivel eleg gyenge gepem van (P2 450MHz), ugy gondoltam, hogy ez vmi idozitesi
gond. Raadasul ha rootkent jatszom, akkor joval kesobb jon elo az akadas.
Arra tippeltem, hogy kernel egy ido utan elveszi prioritasat MPlayernek, de
ugy latom masnal is elojott ez eros gep mellett.

--
Kitartas!!!
< {asm} >---< tf198 at hszk.bme.hu >