[Mplayer-felhasznalok] tnt2-n szaggat

Kapcsandi Istvan kapcsand at freemail.hu
Fri Jan 3 14:49:05 CET 2003

Hi,
uj vagyok a listan, ezert lenne egy 0. kerdesem:
Hol talalok keresheto mplayer lista arhivumot?
vagy mindenki google-ozik?

Van egy problemam is (amit google-al nem sikerult megoldani): a divx lejaccas
szepen megy egeszen a 37. percig, utana elkezd szaggatni.

Milyen infok szuksegesek az alabbiakon kivul ahhoz, hogy kideruljon mi a hiba?

- Mplayer 0.90rc2,
- siman ./configure;make;make install -al telepitve.
- sdl:x11 fullscreenben a videokimenet.
- KDE alol hasznalom, arts nem fut.
- kernel: gyari RedHat 7.3 forrasbol ujraforgatva 2.4.18-3.

Probalkoztam mar gcc 2.95-2 -vel, ill. (most) 3.0 -val forditani.

A vas:
- noname tnt2 kartya 32Mb, nvidia gyari 1.0-3123-as drajverrel (ma kiprobalom
a 1.0-4191-essel,
- duron 800,
- 128+256 Mb RAM
- sb live! (emu10k) hangkartya.

Barmilyen segitseget, infot, linket, rtfm-t ;)  szivesen fogadok,

udv,
  Istvan