[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Jan 2 19:21:18 CET 2003

Hi,

> Itt a magyar listán még nem láttam reportolva:
> rc2-beli bug: fullscreen-bõl nem tudok gnome2 alatt visszaváltani. Vmi

cvs-ben javitva (elvileg :))

> Most csak azér' pofázok ennyit a gnome2-s kinnyaimról, mer' az rc2
> kiadásánál a changelog szerint eléggé rámentetek gnome2 és kde3 bugok

jah, azt kb hetenet ujrairjak,d e sosem jo, mert 125 feel window manager van
es tok inkompatibilisek mind 1massal mind a szabvanyokkal amibol szinten van
vagy 10 fele...  jonnek ilyen bugfixek de altalaban egyik wm-et fixalja
masik kettot elbasz.

most egy emberke raizgult es mas alapokra helyezve ujrairta az egeszet,
mostmar enm annyira fuzzy jellegu :) a detektalas, hanem ilyen nemtudomhogy
megy de jol nez ki :)

szal tesztelni tesztelni tesztelni (monda lenin, vagy vmi ilyesmit) aztan
reportolni reportolni reportolni (rtfm rtfm rtfm utan persze)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu