[Mplayer-felhasznalok] tv tuner

Marki Attila marki.attila at vegyepszer.hu
Thu Jan 2 19:50:02 CET 2003

kene egy kis segitseg:
1: az opciok megadasanal a -aop list=souround:extrastereo (lehet hogy
nem pontosan irom mert fejbol megy nem kopi) parametert hogy lehetne
melebuveskedni a .mplayer/config -ba midig csak az elsot fogadja el a
masodikra hibat jelez. vagy ez a ket opcio uti egymast?

2:vetem egy Pinaccle PCTV kartyat nehezen de sikerult osszehozni a xawtv
vel ( uj bttv -0.7.101 et kellet neki forditani az uj tuner miatt a
regiekkel megse moccan) szoval sikerult beloni tudom nezni a tvt. DE ha
az mplayer -tv on:channel=12.......utasitassal probalom nezni az
eredmeny a kovetkezo:
a kartyat behangolja mert a hang megjon, de a kep az nem az igazi a kep
felso harmadaban sarkifeny villodzik, az alja meg tiszta zold probaltam
a tobbi modosito (yvy12, rgb...) parametert ami a leirasban van de nincs
valtozas, sot idonkent ha csatornat akarok valtani akkor lefagy az
egesz.
udv es kossz
           atya