[Mplayer-felhasznalok] Skin készítés közben előjött hiányosságok

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Thu Jan 2 17:02:26 CET 2003

Hali,

"Zoltan Ponekker" <pontscho at kac.poliod.hu> írta 2003-01-02 16:52-kor:
> (Ugye mindenki tudja, hogy ez hobbi?:)
Természetesen :-)
De aki meg nem, az úgyis lebukik mint a gyöngyhalász :-)

> Folyamatban.
Itt a magyar listán még nem láttam reportolva:
rc2-beli bug: fullscreen-ből nem tudok gnome2 alatt visszaváltani. Vmi
furcsa módon meg időnként olyan van, mintha visszaváltana, csak éppen nem
lenne kerete az ablaknak, és amúgy lenne fullscreen-be (kb. mintha keretnél
a maximalizáló gombot megnyomtam volna). Ezt érts úgy, hogy nézek vmi
szélesvásztnú cuccost, és megpróbálok visszaváltani, és helyette még
vertikálisan is megnyújtja, ahelyett, hogy visszaváltana...
Habár időnként under speciális cirkumstancok, van, hogy sikerül mégis
visszaváltanom, ha a gui-t használom.
of kóz, a gnome2 mellett a wm a metacity, mer' ha minden igaz, ez az
egyetlen, ami fullosan kompatibilish a gnome2-vel...

Most csak azér' pofázok ennyit a gnome2-s kinnyaimról, mer' az rc2
kiadásánál a changelog szerint eléggé rámentetek gnome2 és kde3 bugok
fixálására, aztán ha naponta nézzek cvs-t, akkó szójjatok, csak nem tudom,
hogy most ez éppen millyen prioritást élvez nálad .so, főleg, hogy tán nem
is vagyol mostan netközelibe, ha jól emlékszem...

Üdv:Gyur!
--
Pásztor György  JATE PTM V.         /      Napi idézet:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg  /   Az optimista szerint pánikra semmi ok: