[Mplayer-felhasznalok] Re: Mplayer-felhasznalok Digest, Vol 1, Issue 626

Szasz Pal spacel at email.ro
Thu Jan 2 11:23:41 CET 2003

> Én ugyan nem vagyok developpor, de eléggé rühellem a C++-t, mert egy úri
> huncutságnak tartom, ami leginkább azon élvezkedik, hogy fölösleges
> korlátokat szab a pogromozónak, jár vele egy rakás bugos fordító és még a
> community ellenszenvét is pillanatok alatt ki lehet vívni vele. :)

Azert itt alljunk meg egy szora!
Nem szereted a C++-t ? nem muszaly hasznalj belole mindent (exceptions,
templates) Nem muszaj objektum orientaltan gondolkodj mini\dig, amikor C++-ban programozol
Lenyegen a C++ az C es meg egy csomo dolog pluszban, amit vagy hasznalsz, vagy NEM!

Peldaul en sokszor hasznalom a C++-t azert mert szeretem az osztalyokat. Nem feltetlenul teszek mindnent osztalyba, de sokkal attekintehobb,m es azok a virtual metoduoks eleg jol jonnek.
Ugyhogy ha pontosak akarunk lenni, akkor nem a c++ lassu, hanem a templatek es exceptionok hasznalata. (sot, ha jol tudom a templatek sem lassitjak... csak a forditast)

Pali