[Mplayer-felhasznalok] dvdnav support

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Wed Jan 1 23:06:56 CET 2003

Petz Andras:
> Mas tema. Sokszor hangoztattatok, hogy nem szeretitek a C++-t. Miert nem?
> Ha esetleg azert, mert picit lassabb a C-nel akkor mit szoltok a Java-hoz?

Ha a picit lassabb nem jó, akkor keressünk olyan nyelvet, ami sokkal lassabb
és még ráadásul kevesebbet is tud? :)
Én ugyan nem vagyok developpor, de eléggé rühellem a C++-t, mert egy úri
huncutságnak tartom, ami leginkább azon élvezkedik, hogy fölösleges
korlátokat szab a pogromozónak, jár vele egy rakás bugos fordító és még a
community ellenszenvét is pillanatok alatt ki lehet vívni vele. :)