[Mplayer-felhasznalok] felvetel indul

Robert Klug rklug at arcor.de
Wed Feb 26 23:24:44 CET 2003

Am Mittwoch, 26. Februar 2003 09:46 schrieb Kosa Attila:

> Ez biztos? Akkor az en tv-kartyam es mplayer-em nem tud rola, de
> jol is van igy. Az archivumban mar eleg sokszor megtalalhato, hogy
> en hogyan veszek fel, ezert nem irom le ujra :) Kis segitseg:
> From: Kosa Attila <atkosa at shinwa.hu>
> Subject: Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: mencoder+tvkartya
> Date: Fri, 13 Dec 2002 09:09:13 +0100
>
> Ja, nekem Pinnacle PCTV Pro van, PIII 1G, 640M RAM, es 512x400-ban
> tudok felvenni, akar 1200-as bitrataval is.

Ne haragudj, csak januar ota vagyok a listan es en is az elavult magyar nyelvu
doksit olvastam ill. hittem neki. Raadasul valami mencoder tesztben
tapasztaltam, hogy a mukltiplexerenek problemaja tud lenni a hang
szinkronnal.

Raadasul az mencoder tudtommal nem tud mpeg2-be encodolni, mert az ffmpeg se
tud. Orulnek ha erre valaki racafolna. Nalam meg az a cel, hogy a nagyi tudja
nezni (S)VCD-n az unokakat. Sot lassan mar lehet DVD-t is irni, de ahhoz is
mjpegtools (1.6.1 vagy CVS) kell es nem ffmpeg.

Nekem akarmilyen encodolo arra kellene, hogy asztali DVD lejatszoval
lejatszhato anyagot szamoljon, de a lejatszashoz ne kelljen 300W-os zugo gep.
Igaz oszre igerik az elso DivX-t jatszo aztali DVD lejatszokat.

Vegul, de nem utolso sorban: Van a PCTV Pro-val grabbelt kepnek olyan pirosa,
mint egy DVD vob-nak ugyanazon a monitoron?

Robi