[Mplayer-felhasznalok] Bevetel a Debianba: egy legalis alternativa(?)

László Monda monda.laszlo at stud.u-szeged.hu
Thu Aug 28 00:00:40 CEST 2003

Hi,

> ezen kivul ki akarnak hagyni minden legalisan instabil (usa-ban patented
> algoritmust hasznalo) kodot, igy nem sok marad az mplayerbol.

Ha ez csak az USA-ra vontakozik (egyelore), akkor mar vagom, hogy az
UHU-ba miert mertek bele venni.

> emacsba lehet

Most ez kisse off, de hirtelen nem tudom elkepzelni mit hasznalsz. En
semmi massal nem tudtam kozel sem ilyen hatekonyan kodolni.

> akkor neked biztos fennvan mindenhez a -dev csomag is.
> atlag usernek nincs

Az elso levelemben irtam, hogy a csomag fuggosegei koze be lehetne
szurni a devel csomagokat is, de a fentiek fenyeben ez mar teoretikus.

--
    Laci

Please sign http://noepatents.org against software patents in Europe!