[Mplayer-felhasznalok] Bevetel a Debianba: egy legalis alternativa(?)

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Aug 27 21:25:38 CEST 2003

Hi,

> Figyelemmel kisertem az elmult hetekben, honapokban tortent az
> MPlayer Debianba valo bevetelevel kapcsolatos esemenyeket es eleg
> elszomoritonak talalom a helyzetet.

hat meg en.

> Javitsatok ki, de en ugy tudom, hogy a binariskent valo terjesztes
> illegalis. Mert ha igy van, akkor ez konnyen megkerulheto lenne.

mar nagyon reg nem. asszem a 0.90pre1 oat az mplayer 100% gpl kod,
legalabbis szerintunk. az mas kerdes hogy debianosok ezt nem hiszik
el, mert szerintuk csak az a gpl amirol a debian-legal azt mondja,
hogy az. es ennek egyik feltetele hogy minden file elejen legyen egy 2
oldalas gpl reklamozo banner. amitol agybajt kapok, mert csak foglalja
a helyet, 2+ pgdown a fejlesztoknek es semmi ertelme.

akartak egy copying filet is, megkaptak gabutol, bar en tiltakoztam.
(asszem kovetkezo eletemben spam terjesztessel fogok foglalkozni, es
a gpl licenszbe fogom beleirni, az ugyis minden fileba belekerul
debianeknal)

> Lehetne kesziteni egy deb-et, ami az MPlayer forrasat tartalmazza, a
> fuggosegei pedig a szukseges fejlesztoi konyvtarak lennenek es a
> preinstall szkriptjeben leforditana az MPlayert.

rotfl

> Tudom, hogy ez a modszer egyaltalan nem megszokott, de mukodokepesnek
> tunik.

rotfl 2

ezexerint meg nem sok mplayert forditottal debianon...

> Bocs, ha homalyosan latom a jogi helyzetet, csak egy otlet volt.

mar reg nem miattunk nem terjeszthetik, hanem a sajat hulyeseguk miatt.
azon meg ez nem segit.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu