[Mplayer-felhasznalok] konvertalas

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Sat Aug 16 16:57:32 CEST 2003

Keller Attila:
> Szaiasztok!

Szaia

> VIDEO:  [DX50]  704x400  24bpp  25.00 fps  1093.5 kbps (133.5 kbyte/s)

Hát ez húzós, ennek izomból jó lehet a minősége, én a helyedben a képhez nem
nyúlnék, hacsak nem rossz az aspect ratio vagy ilyesmi (a felbontásból
ítélve nem...)

> AUDIO: 48000 Hz, 2 ch, 16 bit (0x10), ratio: 48000->192000 (384.0 kbit)

Ez szemlátomást AC3, ezt érdemes megtömni mp3-ba.

> Erdemes-e csokkenteni a felbontast a minoseg erdekeben ?

Ha lefelbontod, akkor lejátszáskor csökken a kockásodás, cserébe homályosabb
lesz a kép a nagyobb upscale miatt. Én nem szeretem a homályos filmeket, de
ez ízlés dolga.

> Mert ahogy figyelgettem, az 1 cd-s filmek alt. kisebb felbontasba
> vannak.

A tömőemberek többségének zsigerből benne van a kezében a 640x272 meg a
640x352, szvsz totál hülyeség. Én nem skáláznám le. Inkább összefűzném a két
részt, aztán áttömném a hangot mp3ba, lenne mondjuk egy 1.1G-s film, ezt
pedig betenném a DVD-re írandók közé. :) Nem érdemes cd-vel bénázni, lejárt
az ideje, nettó 9rongy egy minőségi dvd-olvasó, ugyanolyan minőségi Toshiba
író a tudomány mai állása szerint 31+gyufa. Elérhető, ha havernak még nem
lenne.