[Mplayer-felhasznalok] SP-DIF out

Banszki Gabor (HOME) banszki.gabor at chello.hu
Thu Aug 14 07:17:23 CEST 2003

Sziasztok,

Van egy ABIT BE7-es alaplapom optikai audio kimenettel, amit tök jól sikerült
beizzítani egy 2.4.20-as grsecurity-s kernellel, Redhat 9.0, Mplayer CVS
vers. környezetben.

így ment:

mplayer dvd:// -afm hwac3

Szóval nem is volt ezzel semmi baj, amíg le nem mentem a sufniba, és egy
oldsmobil Sigma Design Hollywood+ MPEG2 dekóder kártyát be bem tettem a
gépbe. Sajnos van egy koaxiális SPDIF kimenete is....

Most így próbáltam életet lehelni a dekóder kártya TV outjába:

mplayer dvd:// -vo dxr3 -afm hwac3

Attól félek, hogy sikerült a koaxiális SPDIF-be is....sajnos nem tudom
meghallgatni... de azóta nem müxik az optikai audio out még akkor se,
ha nem a -vo dxr3-at használom.....

Szóval szeretném a Hollywood+ Mpeg2 dekóder kártyát használni a DVD
lejátszáshoz, mint -vo, és az Abit BE7-es optikai kimenetet, mert az
erősítőmön meg olyan csatlakozó van...

Hogyan mondjam el az mplayernek, hogy az optikai hangkimenetet használja?
(Dalban?)

Üdv:

B. G.