[Mplayer-felhasznalok] Diasorozat

jzana at omega.kee.hu jzana at omega.kee.hu
Tue Aug 12 22:29:22 CEST 2003

mencoder -mf on:w=1600:h=1200:fps=.2 -ovc copy -o output.avi \*.png

Ez egész jó lenne. Ha megnyomom az f billentyűt, akkor pont kitölti a
képernyőt, és vegig tudom nézni a képeket. Egy baj van. Ha van akár egy
is a képek között, amelyet elforgattam kilencven fokkal, akkor az mplayer
lejátszás közben kiakad. Lehet ezen javítani?
Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -