[Mplayer-felhasznalok] 3 menetes nem megy, csak 2?

Gemes Tibor tib at i-trade.hu
Sun Aug 3 18:35:19 CEST 2003

> mind a 3 menetben add meg az -ofps 23.976-ot.

Természetesen így próbáltam legelőször, bár az az igazság, h nem
egyenesen a DVD-ről szedtem, hanem gyorsan lekaptam oac copy, ovc
copy-val, (itt is megadtam ofps-t) és azt kódolom, eddig is így szoktam,
ment is jól mindig. De lehet, h ez most mégis bekavart...

Lehet ez egy eset arra, amikor jobb a dumpstream mint a copy?

> bar en meg nem lattam soft telecinet es field codingot egyszerre hasznalo
> vobot. nem is biztos, hogy lehet olyat...

Nos ezt a hugom kapta vmi jugó ismerősétől, másolt dvd, szóval minden lehet :)
Mindenesetre majd elkérem még1x tőle, és akkor kipróbálom mind3x
megadni az opfs-t közvetlen dvd-ről.

Tib