[Mplayer-felhasznalok] avi osszefuzes -> hang eltolodas

Szasz Pal space2 at atlastelecom.ro
Wed Apr 30 15:49:45 CEST 2003

On Wednesday 30 April 2003 02:44 pm, Kövesdi György wrote:

> Hat, ezt mar en is kerdeztem, de nem sok valaszt kaptam ra. Irtam egy
> EDL patch-et, amivel utolag orvosolhato a hang elcsuszas. Letoltheto
> a www.tar.hu/kgy/mencoder.html cimrol, leiras is van hozza.

En meg ugy orvosoltam, hogy kisebb adagokban raktam ossze,
pl egyszerre 5-t (osszesen 56 reszekcske volt), lejatszottam, hogy megnezzem
milyen hosszu, majd mencoder -oac copy -ovc copy -frames <hossz> ...
Ugyanis szerintem az a baj, hogy az aviban a hang es a kep stream nem egyenlo
hosszu. Mikor tobb avi ossze lesz masolva, akkor ezek a kulonbsegek
mind osszeadodnak. Ha kisebb darabokban rakom ossze, majd levagom,
akkor valamelyest korrigalodik, de:
1) igy sem tokeletes
2) baromi unalmas munka

Pali