[Mplayer-felhasznalok] tv felvetel -> fps < 25

Szasz Pal space2 at atlastelecom.ro
Mon Apr 28 22:13:01 CEST 2003

TV=bol felvetel megint.
Szoval a problemam az, hogy tv-bol mikor veszek fel, akkor az fps < 25
a -tv forcechan=2 opciot meg kell adjam, ilyenkor az fps kb 15-tel kezdodik,
szep lassan kezd el csak noni, es csak kb 10-15 mp mulva megy fel 25-re.
Viszont a felvett film nem egyenletes, neha lelassul, aztan felgyorsul.
Ha atkodolom a mencoder kiir egy halom ilyesmit, hogy duplicate frame(s).
A hardware: kworld mpeg tv station (nem hardware mpeg kodolos),
p4 celeron 1.7ghz celeron. A proci kb 50%-ban kihasznalva.

Ami uj: ha megadom a -noskip opciot, egesz jol viselkedik.
Tv-bol felvettem a filmet, az fps 25-volt, vegig siman ment.
Csak akkor lett problema, amikor rossz minosegu videorol vettem
volna at. Olyankor az fps lemegy 24, 23-ra (vagy lejebbe) es egy ido
utan kiirja, hogy buffer full, too bad, dropping frame  (vagy valami ilyesmi)

A kerdesem az, hogy a tv tunerrel van gond ? Ha rosz minosegu a kep
o nem tudja 25fps-el szolgaltatni ? Videorol probaltam composite kabellel es
atenna kabellel is, ugyanaz (azaz antenna kabellel egy kicsit roszabb)

Mit lehetne csinalni ( szeretnem a videot atvenni, amig meg teljesen el
nem romlik a minosege)

Pali