[Mplayer-felhasznalok] bitrata

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Wed Apr 23 22:43:01 CEST 2003

Hi,

> Ezt ertem, bar tenyleg fasz volt a kerdes..
> Maskeppen:
> ha en azt a bitratat adom meg neki amit az elso lepesben kiszamol es
> en meg szeretnem atmeretezni a : -zoom -xy 640 akkor nem igazan lesz
> 650, 700 vagy akarmenyi mega. Vagy nem jol latom?

nem

Az elso lepesben azt szamolja ki mennyi kell a hangnak, es ezt kivonja a
cd-re rafero bitratebol, es igy jon ki hogy a kep mekkora bitrate lehet.
Ennek mindegy mekkora a felbontasa, de ha nagyobb felbontast allitasz be
akkor foltosabb lessz a kep asszem, mert annak mar keves az a bitrate.
Vagy valami ilyesmi.
De probald ki hogy ha egy 800x600 filmnek adsz 800-as bitrate-t es ha
egy 320x200-asnak hogy mi lessz a kulombseg.
Elvileg a meret ugyanakkora lessz, csak a minoseg valtozik.

udv,
Attila

(remelem azert tul nagy hulyesegeket nemirtam)