[Mplayer-felhasznalok] OFF: Nvidia twinview TVOUT - sokadszor

Veres Imre six at freemail.hu
Wed Apr 23 15:48:09 CEST 2003

2003-04-23, sze keltezéssel Klement Krisztian ezt írta:
> Az Nvidia kartyak kozul csak az ujjabak tudjak a Monitor, es a TV
> uzemmodot ez esetben a Twinview -t egyszerre.
> A Geforce2 es tarsainal csak kulon kulon tamogatott.

Hat ez kesz... de ezt akkor csak az X-es driver nem tudja. :-( Ugyanis
egyik baratomnak hajszalpontosan ugyanolyan kartyaja van, mint amivel en
most kuzdok, es neki megy a twinview win2k-val. Akkor ezen a gepen marad
a kapcsolosdi.

> En ha TV -n akarom inditani az X -et ahhoz konfigoltam magamnak egy
> masik monitort es bekapcsolom az Xdm -et.

Ezt pontosan hogyan csinalod? Ugy erted, hogy ket XF86Config-od van?

S.