[Mplayer-felhasznalok] OFF: Nvidia twinview TVOUT - sokadszor

Klement Krisztian k_chris at freemail.hu
Wed Apr 23 14:34:04 CEST 2003

Veres Imre wrote:
> Hello!
>
> Elnezest, nem kozvetlenul mplayer-es a tema, de szerintem itt van
> mindenki, aki valaha csinalt mar tvout-ot nvidia-val... Szoval ez egy
> Geforce2. Elolvastam az archivumot; az alapjan befirkaltam ezeket az
> XF86Configba:
>

> Remelem, valaki mar kuzdott ezzel; mert en eleg tanacstalan vagyok... ha
> valaki tudna segiteni akar maganban, akar a listan; szoljon! Kosz
> szepen!

Az Nvidia kartyak kozul csak az ujjabak tudjak a Monitor, es a TV
uzemmodot ez esetben a Twinview -t egyszerre.
A Geforce2 es tarsainal csak kulon kulon tamogatott.
En ha TV -n akarom inditani az X -et ahhoz konfigoltam magamnak egy
masik monitort es bekapcsolom az Xdm -et.

Vagy masik kartya, vagy kapcsolosdi!

Csao.

--
KK