[Mplayer-felhasznalok] verzio szam???

Steve Varadi svaradi at freemail.hu
Wed Apr 23 04:52:00 CEST 2003

Letoltottem a legujabb 0.90 verzioszámmal jelzett valtozatot. Le is fordult
rendesen, de amikor megnyitom ezt irja ki:

MPlayer 0.90rc5-3.2 (C) 2000-2003  Gereöffy Árpád  (lásd DOCS!)

Azt hittem valamit rosszul forditottam:(( Letoroltem minden korabbi valtozatot
es ujra leforgattam a 0.90 verziot. Eredmény ugyanaz.
Megnéztem a version.h fajt, hat ez all benne:
#define VERSION "0.90rc5-3.2 "

Szoval akkor ez a 0.90 változat??? Mindenkinél ezt irja ki???
Egyébként teljesen jól működik, kivéve, hogy juzerként nem enged dumpolni
audiot, de ezek szerint ez szándékos, ugye?
--
Üdv:
Pista