[Mplayer-felhasznalok] Re: hang kinyerese mpg fajlbol = megoldas!!

Steve Varadi svaradi at freemail.hu
Tue Apr 22 22:29:36 CEST 2003

Köszönöm a sok ötletet a fenti probléma megoldására.

Vegre rajottem a megoldasra, eloszor is a helyes parancs:
mplayer -dumpaudio k_dal.mpg -dumpfile dal.mp3

Igeám, de nekem erre nem dumpolta ki a hangot, egyszerűen lejátszotta képpel,
hanggal az adott fájlt. Semmi hibaüzenet nem volt.
Ezután ROOT-ként kiadtam neki ugyanazt a fenti parancsot, és láss csodát
szépen megirta a fájlt és a konzolon közölte is:
Kinyomattam a cuccost, jól

Na most mielőtt valaki azt mondaná, hogy nem volt jogom abba  könyvtárba irni,
ahonnal az .mpg fájlt lejátszottam, elárulhatom, hogy igenis volt írási jogom
oda, mert az a saját  /home/vpista könyvtárban volt és oda vártam a dumpfile-t
is.

Aki tudja, hogy miért csak rootként lehet dumpoltatni audiot, az árulja el
nekünk is. Vagy direkt igy készült a program??? Esetleg akkor egy
hibaüzenetet küldhetett volna a progi, hogy csak rootként megy:((

Apropó a fenti parancssort be kéne venni a FAQ-ba, mert biztos másoknak is
hasznára válna:))
Köszi.
--
Üdv: