[Mplayer-felhasznalok] Re: hang kinyerese mpg fajlbol

Celtic susia at freemail.hu
Tue Apr 22 16:29:55 CEST 2003

Haliho!

Apr 21-n irta Steve Varadi:

#Nagyon szepen kerlek konyorulj mar meg rajtam. Azzal, hogy a mencoder helyett

:)

#az mplayert irtam be nekei, meg minidg nem akarja megcsinalni. Biztos nem jo
#a sorrend, vagy hianyzik neki valami még.((
#Már az összes általam elképzelt variációt beadtam neki:
#mplayer -dumpaudio -audiofile kat.mp3 kalotaszegi_dal.mpg

Nalam:

mplayer -dumpaudio filmneve

Erre szepen letrejott egy stream.dump nevu file,
amiben benne volt a cucc.Nem neztem, hogy wav vagy
mp3 ami kijott, de (megneztem, wav-nak tunik.)
Utana atnevezed a kivant nevre, kivant kiterjesztessel.
De legtisztabb, ha vmivel betomorited mp3-ba.

#Természetesen a kalotaszegi_dal.mpg tökéletesen lejátsztható, kép hang
#együtt:)) Nekem most ebből csak a hang kellene.

mplayer -dumpaudio kalotaszegi_dal.mpg

#Mi a megfelelő sorrend? Tényleg miért nincsenek ilyen és ehhez hasonló példák,
#sem a FAQ, sem a doc-ban sehol??

Tenyleg nem tudom.

#Köszi.

Szivesen.

--
Hali: Susi vasuti munkas:) ICQ: 22996527
Netikett: www.mek.iif.hu/porta/szint/muszaki/szamtech/wan/kultura/rfc1855h.hun