[Mplayer-felhasznalok] Re: hang kinyerese mpg fajlbol

Ziegler Attila at Crimsonstar zapverho at mailbox.hu
Tue Apr 22 11:15:24 CEST 2003

 2003. április 22. 05:46, Balázs Bárány ezt írtátok:

Haliho ;-)

> * Steve Varadi <svaradi at freemail.hu> [2003-04-22 05:33]:
>
> Nem ez a probléma, hanem rossz a kapcsoló neve.

A halyogkovacs tanacsa:

Emlekeim szerint, ha ezt igy adod ki: mplayer -vo null -ao pcm
az_en_kalotaszegi_keservesem.mpg  akkor mire visszakapod a promptot,
fox talalni egy uj audiodump (vagy mi ;>) nevu wav fajlt ama
konyvtarban. Jo nagyot! En ezt a wavot be szoktam kodolni mp3-ba v.
oggba. Izles szerint.

bye:

Za