[Mplayer-felhasznalok] Re: hang kinyerese mpg fajlbol

Steve Varadi svaradi at freemail.hu
Tue Apr 22 05:30:55 CEST 2003

Nagyon szepen kerlek konyorulj mar meg rajtam. Azzal, hogy a mencoder helyett
az mplayert irtam be nekei, meg minidg nem akarja megcsinalni. Biztos nem jo
a sorrend, vagy hianyzik neki valami még.((
Már az összes általam elképzelt variációt beadtam neki:
mplayer -dumpaudio -audiofile kat.mp3 kalotaszegi_dal.mpg

/home/vpista/kalotaszegi_dal.mpg lejátszása
Cache fill:  0,00% (0 bytes)    A file nem található: 'kat.mp3'
Audio stream megnyitása sikertelen: kat.mp3
Falling back on trying to parse playlist /home/vpista/kalotaszegi_dal.mpg...
========= Sajnos ez a fileformátum ismeretlen vagy nem támogatott ===========
= Ha ez egy AVI, ASF vagy MPEG file, lépj kapcsolatba a készítőkkel (hiba)! =

mplayer kalotaszegi_dal.mpg -dumpaudio -audiofile kat.mp3
[...]

mplayer kalotaszegi_dal.mpg -dumpaudio kat.mp3

Természetesen a kalotaszegi_dal.mpg tökéletesen lejátsztható, kép hang
együtt:)) Nekem most ebből csak a hang kellene.
Mi a megfelelő sorrend? Tényleg miért nincsenek ilyen és ehhez hasonló példák,
sem a FAQ, sem a doc-ban sehol??

Köszi.
--
Üdv: