[Mplayer-felhasznalok] hang kinyerese mpg fajlbol

Celtic susia at freemail.hu
Mon Apr 21 18:03:32 CEST 2003

Haliho!

Apr 19-n irta Steve Varadi:
#A man mplayer ennyit árul el a témáról:
# -dumpaudio (MPLAYER only)
             --------------

#              Dumps raw compressed audio stream to ./stream.dump (useful with
#mpeg/ac3).
#
# Szóval szeretnék egy mpg fájlból audiot kinyerni. Erre a dumpaudio lenne a
#megoldás, de nekem nem akar sikerülni. Igy próbálgattam:
#mencoder kalotaszegi_dal.mpg -dumpaudio kat.mp3
#mencoder kalotaszegi_dal.mpg -dumpaudio -audiofile kat.mp3
#ilyesmit irt vissza:
#dumpaudio is not an MEncoder option

Vagyis, mencoder helyett problad az mplayerrel :)

#Exiting... (error parsing cmdline)
#
#Mégis hogy kell ezt csinálni??
#Köszi.
#

--
Hali: Susi vasuti munkas:) ICQ: 22996527
Netikett: www.mek.iif.hu/porta/szint/muszaki/szamtech/wan/kultura/rfc1855h.hun