[Mplayer-felhasznalok] nagy avi

Ferenc Kalcso fere at midgard.debian.net
Tue Apr 15 08:45:36 CEST 2003

Udv!

Thus spoke Balázs Bárány <balazs at tud.at> on 2003-04-15 08:01:34:
[...]
> Hány perces a fölvétel? Tehát mekkora része neki az első öt perc?

Az egesz nem tudom mennyi, de az a resze, amit leenged szedni, az idoben
7:43, byteban 836MB.

> Túl nagy fájlokból így szoktam megmenteni a menthetőt:
>
> $ mencoder -idx -ovc copy -oac copy -o fájl-1.avi -endpos 25:55 fájl.avi
> $ mencoder -idx -ovc copy -oac copy -o fájl-2.avi -ss 25:00 -endpos 50:55 fájl.avi

Ez nem rossz otlet, mar ki is probaltam, de sajnos nem tudok ennel a
7:43 utan pozicionalni a -ss opcioval. Egyszeruen ugy viselkedik, mintha
az egesz ennyi lenne, es ott veget is erne az allomany. Allitolag a
srac, akitol kaptam a videot, az le tudja jatszani vegig rendesen.

[...]
> Ha a fájlrendszer limitje lenne, nem tudtad volna kimenteni.

Ez igaz, csak azert kerdeztem ra, mert mar vegso elkeseredettsegemben
fogtam, es mondom vegig lapozom en valami viewerrel a file-t, hogy
epsegben atjott-e. Persze nem volt turelmem oldalankent vegig menni, igy
rogton a vegere ugrottam, es elindultam felfele, es azt vettem eszre,
hogy 100% utan rogton 14% kovetkezik, amibol azt gyanitottam, hogy
valamiert nem jol kezeli az allomnyt a progi (mc), azaz lehet hibas az
allomany, vagy a fene tudja mi baja lehet. Mindenesetre igy utolag eleg
pihentagyu otletnek tunik.

Azert koszonom a valaszod.

Fere