[Mplayer-felhasznalok] nagy avi

Ferenc Kalcso fere at midgard.debian.net
Tue Apr 15 02:02:59 CEST 2003

Sziasztok!

Biztosan volt mar rola szo, de ebben a formaban meg nem talaltam meg a
problemat a levlista archivumaban. Egy baratom ledigizett valamit a
gepen tomoritetlen avi-ba, es megkert, hogy konvertaljam neki divx-be,
mivel neki mar nincs helye.

Nalam a problema az, hogy ezt az avit, aminek a merete cirka 5GB nem
jatsza le az mplayer, illetve csak az elso ~5percet. Utana leall, mintha
vege lenne a filmnek. Probaltam tomoriteni, de szinten csak az elejet
tomoriti. A kerdesem az, hogy az mplayer nem tudja kezelni az ilyen
oriasi filekat, vagy a filerendszernek (ext3) van valami limitje?

Van valakinek valami otlete a problema megoldasara?

Elore is koszi,
Fere