[Mplayer-felhasznalok] Matrox g550 tv-out

Toth, Bela (GECP) tothb3 at lihunnt1.light.ge.com
Fri Apr 11 06:48:08 CEST 2003

Sziasztok!
Matrox g550-es videokartyam van /kernel 2.4.21.mdk/. Egy normalis tv
kimenetet szeretnek osszehozni. fbdev-en keresztul sikerul kepet kivinnem a
tv-re es az x is mukodott tovabb. A gondom az, hogy elegge piros arnyalatu a
kep, es elegge sotet /ezen probaltam javitani valamelyest sikerult is a
szinmelyseg stb funkciokkal/. Azt hallottam, hogy a directfb-vel sokkal jobb
minosegu kepet lehet kapni. Nos addig eljutottam, hogy a Directfb-t mar
latja az mplayer, de inditaskor a directfb billentyuzet eleresre panaszkodik
/Directfb libek benn vannak a library eleresi utban, megadtam a jogot a
usereknek is a /dev/tty*, /dev/fb* es /dev/psaux /dev/mouse eszkozok
irasara/. Ket kerdesem van X alol van-e eselyem egyaltalan a directfb-s
kimenet hasznalatara? Illetve hol talalok konkret, korrekt dokumentaciot a
directfb-s cucc hasznalatara /Amolyan step by step hulyegyerekeknek tipusut
keresek, persze ha valaki leirja mire kell figyelni az lenne a legjobb/. /Ja
ami meg erdekes a fbset -i kimenetenek a vegen G400-as kartyat lat./
Kosz!
Bela