[Mplayer-felhasznalok] AV delay mencodernel

Balázs Bárány balazs at tud.at
Thu Apr 10 23:02:06 CEST 2003

Helló,

* Keller Attila <mikimo3 at freemail.hu> [2003-04-10 22:56]:
> Azt tudom hogy a mencoderbe nem igazan mukodik az audio-delay funkcio, a
> delay meg csak az mplayerbe megy. talalt-e valaki valamilyen megoldast,
> amivel ki lehet javitani ezt az elcsuszast ?
Attól függően, hogy miért történt az elcsúszás, esetleg segít a -noskip
kapcsoló. (Az eredeti anyag OK?)

Nálam ha TV-ből fölvett anyagban "null frame" volt, mert a gép fölvétel
közben (más szoftverrel) kénytelen volt eldobni egy képkockát, ez segített.

Érdekes módon egyenes mencoderes TV fölvétel közben jobb, ha nincs -noskip
megadva, mert ha igen, akkor csúszik el a hang (persze csak ha túlzottan
terhelem a gépet közben); ha nem, akkor csak megakad a kép, de megmarad a
szinkron.

Szia