[Mplayer-felhasznalok] Mplayer 0.9 GUI kerdes

Celtic susia at freemail.hu
Thu Apr 10 19:11:58 CEST 2003

Haliho!
Sztem egy 3.x-es KDE haromszazakarhanyas procival
nem jo omen :(((
Ha mar mindenkeppen gmplayert akarsz, akkor inkabb
valassz masik ablakkezelot, en pl. icewm-et hasznalok.

Apr 10-n irta Veres Imre:

#Hat azt nem mondom; ha akarod, hasznald azt. De valoszinunek tunik, hogy
#ott van valami problema; bar el sem tudom kepzelni, micsoda. Ha

--
Hali: Susi vasuti munkas:) ICQ: 22996527
Netikett: www.mek.iif.hu/porta/szint/muszaki/szamtech/wan/kultura/rfc1855h.hun