[Mplayer-felhasznalok] Mplayer 0.9 GUI kerdes

Veres Imre six at freemail.hu
Thu Apr 10 12:04:47 CEST 2003

2003-04-10, cs keltezéssel Fazakas Albert ezt írta:
> Clip info:
>  Title: Gyöngyhajú lány
>  Artist: Omega
>  Album: 10000 lépés
>  Year:
>  Comment:
>  Genre: Rock

Itt a baj! Miota Rock az Omega? Inkabb Pop... :-D

> Tudom, hogy a 333 MHz-es proci igen lassú az mplayerhez.

nem lassu, ha gyors a videokartyad.

> Koszonom a segitsegedet, tehat a gmplayert nem celszeru hasznalni?

Hat azt nem mondom; ha akarod, hasznald azt. De valoszinunek tunik, hogy
ott van valami problema; bar el sem tudom kepzelni, micsoda. Ha
szeretnel kuzdeni, akkor esetleg probald meg kikapcsolt arts-sal!
Remelem, mas tobbet tud segiteni. :-)

S.