[Mplayer-felhasznalok] Mplayer 0.9 GUI kerdes

Veres Imre six at freemail.hu
Thu Apr 10 09:01:17 CEST 2003

2003-04-10, cs keltezéssel Fazakas Albert ezt írta:

> Kipróbáltam minden skinnel, de az
> ékezetes betük helyén csak szóköz van.

Nem vagyok meglepve...

>  Megnéztem a skinek könyvtárában a
> font.png fájlokat, és itt sincsenek ékezetes karakterek. Hogyan tudnék
> helyes font.png fájlokat csinálni? Vagy ez nem lehetséges?

Termeszetesen lehetseges, olvasd el a Documentation alatt a Skin.html
4-es es 4.1-es fejezetet. Lathatod benne, hogy van egy font.fnt file is,
amiben megadhatod az ekezetes karaktereket is (termeszetesen meg is kell
rajzolnod ezeket a font.png-ben).

> Egyébként más problémám is van az mplayerrel: igaz, hogy csak mp3 fájlokkal
> próbáltam még ki, de lejátszás közben szaggat, időről időre megszakad a
> lejátszás.

Sajnos ez abszolut keves informacio. Eloszor is, nem is mplayer-t, hanem
gmplayer-t hasznalsz, igaz? Probald ki, hogy parancssorbol, mplayer-t
inditva ugyanezt csinalja-e! Ha igen, nezd meg, hogy csak bizonyos
mp3-akra, vagy barmelyikre (bitrate, ilyesmik)! Inditsd el igy: mplayer
-v -v -v valami.mp3 es nezd a kimenetet, hogy mit ir ki! (Ha tul sok,
akkor irj csak 2 vagy 1 darab -v -t!) A kimenetet masold be a kovetkezo
leveledbe!
Ird ide, hogy milyen hardvered van, milyen hangkartyadrivert hasznalsz
(oss/alsa), milyen linux, stb. Ha senki nem valaszol a leveledre, akkor
meg ez is keves info, akkor olvasd el a Documentation alatt a
Bugreports.html-t es aszerint jelentsd a hibat!

Az mar csak hab a tortan, hogy ha lehet, legyszi ne hasznalj ekezetet a
leveled cimeben.

S.