[Mplayer-felhasznalok] Mplayer 0.9 =?iso-8859-2?q?GUI k=E9rd=E9s?=

Fazakas Albert fantan at axelero.hu
Thu Apr 10 08:37:53 CEST 2003

2003. április 9. 17.49 dátummal Stanicz Ferenc ezt írta:
> Hali!
>
> Forditaskor ne csak a --enable-gui -t add meg hanem tedd moge a
> --language=hu opciot is. Egyebkent a "configure --help" elarul meg egy
> Yoo nagy csomo erdekes dolgot is.

Helló Feri!

Köszönöm a tanácsot. Elolvastam a configure helpjét. Ujrafordítottam a
--language=hu opció megadásával és most magyar a felület.
Még egyszer köszönöm.
Abban tudnál segítséget adni, hogy a lejátszó státuszablakában görgő szám
címben megjelenjenek az ékezetes betük? Kipróbáltam minden skinnel, de az
ékezetes betük helyén csak szóköz van. Megnéztem a skinek könyvtárában a
font.png fájlokat, és itt sincsenek ékezetes karakterek. Hogyan tudnék
helyes font.png fájlokat csinálni? Vagy ez nem lehetséges?

Egyébként más problémám is van az mplayerrel: igaz, hogy csak mp3 fájlokkal
próbáltam még ki, de lejátszás közben szaggat, időről időre megszakad a
lejátszás. Semmilyen más lejátszóval (freeamp, xmms, noautun, MusicMatch
Jukebox) nem történik ilyen.

Egyébként az új 0.9-es Mplayerről van szó.

Üdv: Fazakas Albert