[Mplayer-felhasznalok] Mplayer 0.9 GUI kérdés

Fazakas Albert fantan at axelero.hu
Wed Apr 9 12:50:17 CEST 2003

Üdv minden listatagnak!

Új vagyok a listán és új vagyok az Mplayer használatában is, azért előre is
elnézést kérek, ha néha hülyeséget(?) kérdezek.
Konfigurációm SuSE 8.1 Professional_hu
Ezidáig nem foglalkoztam az Mplayerrel, illetve megelégedtem a disztribben
lévő, eléggé szegényes változattal.
Tegnap letöltöttem az új verziót (0.9) és le is fordítottam --enable-gui
opcióval. A kipróbálása nyilván jó sokáig fog tartani.
Addig is két kérdésem lenne:
- 1. rendelkezik-e a gmplayer magyar felülettel?
- 2. megpróbáltam mp3-as fájlokat lejátszani m3u lejátszó listából. Minden
  OK, de az mplayer ablakban, ahol az éppen játszott fájl adatai görögnek,
  nem jelennek meg az ékezetes betük, helyettük szóközök jelennek meg,
  holott a lejátszólista betöltő párbeszédablakban a számok címeiben lévő
  ékezetes karakterek helyesen látszanak. Ugyanez a helyzet akkor is, ha
  egyedi mp3-as vagy ogg fájlt próbálok betölteni és lejátszani: a
  fájlbetöltő párbeszédablakban az ékezetes karakterek hibátlanok, az
  mplayer fájladat megjelenítő ablakában helyettük szóközök látszanak.

Tud valaki segíteni? Aki tud, kérem segítsen.

Üdvözlettel: Fazakas Albert (Fantan)