[Mplayer-felhasznalok] realtime felirat

Deszpod Laszlo deszi at mhc.hu
Wed Apr 9 11:32:12 CEST 2003

Sziasztok!

Uj vagyok a listan,es mindjart egy off-topic hozzakerdezessel kezdenem.
Valszeg nem sok koze van az mplayerhez, de hatha latott mar valaki
hasonlo cuccost, es tud segiteni.

Tehat. Egy olyan linux alapu osszeallitasra lenne szuksegem, amiben egy
video-in-es kartyara erkezo videofolyamra realtime feliratokat, es
egyszeru abrakat tudok pakolni, majd ezt egyben ki is tudom tenni a
kartya video-outjara. Az egyszeruseg kedveert nincs szukseg antialiasingra.

Tehat gyakorlatilag egy egyszeru szamitogep alapu videokeverot kene
megvalositanom.

Ha tudna erre valaki valamilyen szoftvert, es videokartyat ajanlani, azt
nagyon megkoszonnem.
De ha a megepitesehez szukseges - fokepp programozasi - otlete van
valakinek, az is nagy segitseg lenne.

kossz es udv, d