[Mplayer-felhasznalok] mencoder -tv

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Sun Apr 6 19:05:30 CEST 2003

On Sun, Apr 06, 2003 at 06:59:52PM +0200, Keller Attila wrote:

> eloszor nekem semment, de igy mukodott afelvetel(pl.):
>
>  mencoder tv:// -tv driver=v4l:width=320:height=240:input=1:fps=20 -oac

Koszi, igy mar mukodik. (Figyelmetleneknek: az "on" sem kell az
elejere.) Elarulod, hogy hogyan sikerult kitalalni? :) Egyebkent nem
csak a mai cvs-sel nem mukodott, hanem a par nappal ezelottivel sem.
Csak azt hittem tortent valami valtozas, azert huztam le a cvs-bol a
legujabb kodot...

--
		Udvozlettel
				    Zsiga