[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] [OT] régiókód

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Sun Sep 29 22:59:52 CEST 2002

On Thu, Sep 26, 2002 at 11:05:45AM +0200, Gábor Lénárt wrote:
> Ez igaz, de leszarom, ha megvettem a drive-ot akkor az enyem, ha akarom
> kidobom az ablakon is akar :) Jo tudom, ez nem ilyen egyszeru, de pl en
> nem vagyok hajlando elismerni olyan hulye torvenyeket, ahol az en tulajdonomban
> levo dolgot szabalyozni akarnak ...

pedig, ha egy kicsit korulnezel magad korul, rengeteg dolgot lathatsz
magad korul amivel pontosan ez az abra.

> A DVD lemez esete kicsit mas kerdes, mert
> ugye szerzoi jog stb stb, de a DRIVE az imho magaban nem kepvisel semmi
> szerozi jogos dolgot SZERINTEM.

de.

> Lehet hogy torvenyileg nem igy van, de akkor
> en lesajnalom oket,

adott esetben a biro is lesajnalna teged ;)

> mert holnap majd arra harapnak, hogy otthon kekre festettem
> az ajtot es ez tilos.

igen tilos! pld. az utcafront fele nezo ajtot nem festheted kekre, ha nem
illik bele az utca osszkepebe aminek resze a hazad is. (tudod, hogy mennyi
mindennek kell megfelelnie egy _magantulajdonodban_ levo haznak?)

> Nevetseges ...

egyaltalan nem nevetseges.
nem lenne szukseg regeokodokra, ha az emberek nem akarnanak folyton
megserteni masokat (termeszetes vagy jogi szemelyeket) azokban a jogaikban
melyek bizositasat onmaguk reszere - masoktol - kotelezoen elvarjak.

ps.:> eljen a demokracia, de csak az az oldala ami jogokat biztosit
szamomra, a kotelezettsegeket eloirokat es masok jogainak biztositasat
pedig huzzak le a wc-n! ...igaz?

--
csa'
l4mer|E