[Mplayer-felhasznalok] megy a g450 tv-out

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Sat Sep 28 21:20:39 CEST 2002

On Tue, Sep 17, 2002 at 09:13:02AM +0200, Kosa Attila wrote:
> Nem irnam le reszletesen, hogy hogyan kell megcsinalni, mert en is
> a kovetkezo cimrol lestem le:
> http://www3.sympatico.ca/dan.eriksen/matrox_tvout/tvout_2_4_19rc1.html
>
> A masik kerdesem arra vonatkozna, hogy amikor elinditok valami
> lejatszast a tv-n, akkor a monitor kikapcsol, nem lehet dolgozni
> rajta. Ez termeszetes, igy kell lennie? Jobban orulnek neki, ha
> a monitoron dolgozhatnek tovabb...

Megoldodott ez a kerdes is, csak egy Option "UseFBDev" sor
kellett az XF86Config-4 megfelelo helyere. Ugyhogy orommel
jelenthetem, hogy mukodik a g450-es kartyak tv-kimenete
Linux alatt! (Elvileg a g550-es is mukodik, de mivel nincs
olyanom, igy megerositeni sem tudom ezt a hirt.)

Egyetlen dolog meg (lehet, hogy hulyeseg): ugy remlik, hogy
az mplayer kezdeti verzioiban kirakta full screen-be azokat
a filmeket is, amiknel ily modon eltorzult a megjelenites.
Es kesobb korrigalodott, de most a tv-n ugyanez a jelenseg.
Tehat kinyujtja a kepet. Bar belegondolva nem is csoda, hiszen
en mondom meg neki, hogy mekkora a kepernyo:
mplayer -vo fbdev -fb /dev/fb1 -vop scale=768:576 valami.avi

Letezik-e valamifele megoldas erre?

--
		Udvozlettel
				    Zsiga