[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] [OT] régiókód

Peter Jonas pedro at turul.eet.bme.hu
Thu Sep 26 18:20:11 CEST 2002

	Hi!

> Na egen, de en kivagtam az egeszbe :) Ha pl veszek valami szerzoi jogos
> dolgot, pl egy kazettat, CD-t, jogom van megsemmisiteni, nem? Mert ugye
> ha berakok valami mas kaloz firmware-t, akkor az eredeti megsemmisul ...
> Az persze mas kerdes, hogy valszinuleg a kaloz firmware az eredeti jogtalanul
> modositott verzioja ... ;-)
Pontosan! Es ez a lenyeg. Tok mindegy, hogy mi volt az eredeti, a
lenyeg, hogy valaki visszafejti a ceg altal kiadott ujabb firmware
valtozatot es abban atirja a kodot. Ezzel serti meg a magyar szerzoi
jogi tv-t. A felhasznalasa is ide vonatkozik.

	Pedro

PS: A neten van olyan oldal, ahol szinte az osszes DVD-ROM es egyeb DVD
cucchoz van tores.