[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re:

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Sep 26 15:34:38 CEST 2002

Hi,

> De ezt a libdvdcss csinálja. De a dvd olvasóm manuáljában is írták, hogy a dvd
> olvasó max 5x tud regio kódot váltani, utána kidobhatom. Erre gondoltam,
> amikor arra voltam kíváncsi, hogy milyen interakcióra van szükség. Mert egy
> kicsit tartok attól, hogy 3x kicserélem a 1 és 2-es régiókódú lemezeket, oszt
> heló.

faszom
fogjatok mar fel, hogy a dvdcss kikeruli ezt az egesz regiokod mizeriat.
nem allitgat regio kodot. megoldja maskepp a kod megszerzeset, a firmware
segitsege nelkul. leszarja. pont.

> Ha tehát valami wines driver kiszól mondjuk, hogy "hé haver, nem jó a régió,
> váltsak a driveon régiókódot", és ha ezt nem teszem meg, akkor win alatt nem
> tudom lejátszani, akkor kul, mert nekem win sincs, és így persze ezért nem is
> tudom, hogy hogyan mûködne ott mindez.

windozt meg mindig nenm tudiom, es nem is erdekel qrvara nem.

> Tehát jól gondolom, hogy ha semmit se csinálok csak beteszek egy dvdt, akkor a
> libdvdcss fogja, és bruteforceolja a kódot, és a firmware még véletlen se
> álligatja magától a régiókódot?
mar mier allitgatna magatol?

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu