[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] [OT] r

Alex Beregszaszi alex at naxine.org
Thu Sep 26 14:55:57 CEST 2002

Hi,

> Erdekes, errol megoszlanak a velemenyek :) Van aki azt mondja, hogy csak sw,
> de pl amikor en megvettem a DVD drive-omat, akkor cseszett lejaccani a Matrixot
> (2-es regiokodu), aztan DVD firmware upgrade (egy "kalozpeldanyra" ;-) utan
> tobbe nem szolt semmi, barmilyen regio kodu lemezt is probaltam lejatszani,
> ment :)
de ez imho meg mindig hw szint, a firmware is a hw-ban van, normalis esetben egy player nem szokta
a firmwaret csesztetni ;)

amugy vannak ilyen toolok (tobbnyire windows ala, de van linux ala is!) amivel lehet a regiokodot
allitani egy-egy dvd lejatszonal (es van olyan opcio is h ne figyeljen a regio kodra)
erdemes kikapcsolni a regio kodot ha lehetoseg van ra, mert egyebkent a regiokod valtoztatast
atlagosan kb 5-10 alkalommal engedi, utana nem

--
Alex Beregszaszi  <alex at naxine.org>