[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Sep 26 13:45:41 CEST 2002

Hi,

> 2002. szeptember 26. 12:07 dátummal Arpi ezt írtad:

> és ez legális?

allitolag az.
valahol a dvdcss siteon vagy levlistan le van irva hogy miert.
en nem vagyok jogasz, de ok sem hulyek, elegge koruljartak a temat, sot, aki
irta az elutazott vmi europai orszagba (hollandia?) es ott kodolta meg, mert
ott legalis volt ilyet irni.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu