[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re:

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Sep 26 13:43:50 CEST 2002

Hi,

> 2002. szeptember 26. 12:09 dátummal Arpi ezt írtad:

> .s libdvdread-del?

heh? mi koze annak a regiohoz? a libdvdread az az .ifo parser...

> .rtem. Ez jó.
>
> Egyébként hogyan vált régiókódot a DVD olvasó egység? Mennyi interakcióra van
> ehhez szükség a részemrõl?

semmire.

eloszor megprobalja "udvariasan" megkerdezni a title key-t a drivetol, ha az
nem mondja meg (nem egyezik a regio stb) akkor meg feltori, ez ugy 5-30 sec
ido, de csak egyszer kell, utana eltarolja a key-t es legkozelebb nem kell
ujra feltorje.

a feltores amugy qrva primitiv, azon rotflkedtem fel orat amikor neztem a
libdvdcss forrasat... az egesz css ilyen veletlen atkulcsolast hasznal, es a
kulcs van midnnefele authentikacioval vedve.
de az mpeg/vob annyira jellegzetes, hogy sok esetben elore lehet tudni hogy
mi lesz a sector tartalma, anelkul hogy beolvasnad/dekodolnad, igy a tippelt
es a beolvasott kodolt sectorbol kitalalja azt az 5 byteot. utana 2 ellenorzes,
ha a kov. 2 sectorra is stimmelt akkor oke.
altalaban az tart csak sokaig, amig talal egy olyan sectort aminek "ismeri" a
dekodolt tartalmat.

van 1 masik modszer is benne, az hogy general egy hash tablat a kodokbol,
azzal utana minden key-t fel tud torni, csak a tabla generalas q sokaig tart
es 64 mbyte-os lesz... szal ez ilyen 'ha minden kotel szakad' megoldas.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu