[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Thu Sep 26 11:50:12 CEST 2002

On Thu, Sep 26, 2002 at 12:07:45PM +0200, Arpi wrote:

> nem az
> azert irtak a libdvdcss-t hogy tisztazzak a libcss-t ami telleg ilelgal
> volt. a libcss a xing playerbol kicrackelt key-eket hasznalta. a libdvdcss
> nem hasznal ilyesmit, az siman feltori a kodot brute force modon :)
>
> amugymeg libcss-nel szamit a regio, libdvdcss-nel (aka libmpdvdkit2) nem.

Hmmm. Akkor talan az "old style DVD support"-ot at kene irnom hogy libdvdcss-t
hasznaljon :) Mert van akinek kell meg az, hogy egy encryptalt VOB-ot pl
merevlemezrol jatszon le, arra a new style support imho nem igazan alkalmas
(bar lehet hogy le vagyok maradva ;-), az old meg igen ha megadod -dvdkey-el
a kulcsot is hozza pl. Mondjuk nem'tom tenyleg a libdvdcss hogy epul fel
egyaltalan, a libcss-el pedig egesz tisztaba jottem mar :) Ja es ha at lenne
irva akkor nem is kene dlopen meg minden, mert a libmpdvdkit2 ugyis benne
van jobb esetben az mplayer forrasaban ...

- Gábor (larta'H)