[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] [OT] régiókód

Veres Imre imre.veres at online.hu
Thu Sep 26 11:14:15 CEST 2002

On Thu, 2002-09-26 at 11:05, Gábor Lénárt wrote:
> Ez igaz, de leszarom, ha megvettem a drive-ot akkor az enyem, ha akarom
> kidobom az ablakon is akar :)

jojo, csak ha meg garancias, akkor azt bebuktad.

> nem vagyok hajlando elismerni olyan hulye torvenyeket, ahol az en tulajdonomban
> levo dolgot szabalyozni akarnak ...

Akkor Te sosem fogod vizsgara vinni az autodat sem? :-)

> ugye szerzoi jog stb stb, de a DRIVE az imho magaban nem kepvisel semmi
> szerozi jogos dolgot SZERINTEM.

Ha van megallapodas a gyarto es a szerzok vagy a kiado erdekvedelmi
szovetsege kozott, akkor igen. De ertelmetlenseg errol beszelni, mert
ugysem fognak elmenni hozzad lakasra es megnezni, hogy vajon
kicserelted-e a firmware-t. Korulbelul okoztal 500 forintnyi kart... :-)
Mostanaban szerintem inkabb a dvdiso-k terjedesere kellene
koncentralniuk, de meg azt sem tudjak, hogy van ilyen. :-))

SiX