[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] [OT] régiókód

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Thu Sep 26 11:05:45 CEST 2002

On Thu, Sep 26, 2002 at 10:47:11AM +0200, Peter Jonas wrote:
> Regiolock mind a hardware-ben, mind pedig a software-kben van.
> (Windowsban IS es a DVD lejatszokban IS)
> Ha valaki egy firmware upgrade-del kiuti a regiolockot(felhivom mindenki
> figyelmet, hogy ez ILLEGALIS, mar mint torvenyileg es garanciavesztessel

Ez igaz, de leszarom, ha megvettem a drive-ot akkor az enyem, ha akarom
kidobom az ablakon is akar :) Jo tudom, ez nem ilyen egyszeru, de pl en
nem vagyok hajlando elismerni olyan hulye torvenyeket, ahol az en tulajdonomban
levo dolgot szabalyozni akarnak ... A DVD lemez esete kicsit mas kerdes, mert
ugye szerzoi jog stb stb, de a DRIVE az imho magaban nem kepvisel semmi
szerozi jogos dolgot SZERINTEM. Lehet hogy torvenyileg nem igy van, de akkor
en lesajnalom oket, mert holnap majd arra harapnak, hogy otthon kekre festettem
az ajtot es ez tilos. Nevetseges ...

> is jar az adott DVD lejatszo hardware eseten) akkor meg szukseges a
> Windowsban levo kiutese, majd pedig az aktualis DVD lejatszo program

Windows-t pl nem is hasznalok, szal ez kiesett :)

> sajat regiolockjanak is a kiutese. Ezutan menni fog a dolog.
> Egy erdekesseg, hogy tudok olyan embert, akinek Pioneer 116-os

- Gábor (larta'H)